15.06.2022
11:00 - 11:45
Min Strøm – Effektiv kundekommunikasjon for digitale nettselskaper
Hvordan forholde seg til moderne forbrukere?
(Talarna talar både svenska och norska.)
Hvordan skal du som nettselskap kommunisere med moderne forbrukere og hvordan skal du integrere kundekommunikasjonen med prosessene til et moderne og digitalt nettselskap?
Min Strøm er en kundeapp som er spesiallaget for nettselskaper. Foruten å se strømforbruket sitt time for time, kan sluttkunden i sanntid blant annet få:
- Oversikt over planlagte utkoblinger
- Informasjon om hendelser i strømnettet
- Sende inn meldinger om feil, mangler eller andre observasjoner i nettet
- Status på feilrettingen
Samtidig gir løsningen nye muligheter for nettselskapet for å skape engasjement hos kundene på leveransen fra nettselskapet, samt effektive grensesnitt for kommunikasjon med kundene
På dette webinaret så viser vi deg:
- Hvordan Min Strøm kan benyttes for å bedre kommunikasjon med sluttkunder
- Hvordan Min Strøm gir bedre kundeopplevelser og større engasjement på tjenestene nettselskapet leverer til kundene
- Hvordan Min Strøm kan gi mer effektiv drift av ditt kundesenter og optimalisering av kundenære prosesser i nettselskapet